Problemy z potencją dotykają mężczyzn w każdym wieku. Jeśli zauważyłeś u siebie niepokojący spadek sprawności seksualnej, wypróbuj nasze sprawdzone sposoby na jej poprawę! Już po dwóch tygodniach odczujesz znaczącą różnicę!

Sprawność seksualna mężczyzny zależy od wielu czynników: stanu zdrowia, stylu życia czy diety. Szybkie tempo życia i stres nie wpływają pozytywnie na potencję. Na szczęście istnieją sprawdzone sposoby na poprawę sprawności seksualnej.

 

Zanim wprowadzisz zmiany

Zaburzenia erekcji zawsze mają swoją przyczynę. Jeśli zdarzają się raz na jakiś czas, prawdopodobnie stanowią wynik stresu czy przemęczenia. Jeśli jednak zmagasz się z nimi często lub przy każdej próbie zbliżenia z partnerką, koniecznie odwiedź lekarza. Specjalista może przepisać ci środki na potencję, takie jak Cialis, Kamagra czy Levitra. Zleci też wykonanie badań profilaktycznych, by wykluczyć m.in. cukrzycę, nadciśnienie tętnicze i inne problemy zdrowotne będące przyczyną problemów ze wzwodem. Lekarz najlepiej opracuje strategię poprawy spadkiem sprawności seksualnej.

 

Zmień dietę

Często zdarza ci się jeść w biegu? Na mieście? Najadasz się późnymi wieczorami? Nie masz czasu zastanawiać się nad menu, więc wybierasz sprawdzone fast-foody? Najwyższy czas zmienić dietę! Niezdrowe jedzenie wpływa negatywnie na cały nasz organizm. Powoduje wzrost poziomu cholesterolu we krwi, nadciśnienie tętnicze i wiele innych chorób. Prowadzi też do otyłości, która stanowi przyczynę wielu problemów zdrowotnych, m.in. cukrzycy.

Zadbaj o zbilansowany jadłospis. Wybieraj produkty bogate w cynk i witaminę D3 – wywierają one pozytywny wpływ na męską potencję. Jedz dużo owoców, warzyw, kasz i roślin strączkowych. Z tłustych golonek przestaw się na chude mięso i ryby. Jadaj 5-6 posiłków dziennie w regularnych odstępach czasu.

 

Rusz się

Brak aktywności fizycznej działa na organizm destrukcyjnie. Jeśli całymi dniami siedzisz za biurkiem, a wieczorem odpoczywasz przez telewizorem czy komputerem, ucierpi twój kręgosłup, układ kostny, układ sercowo-naczyniowy i nerwowy. Łatwiej o otyłość i spadek energii. Aktywność fizyczna ma ogromny wpływ na potencję. Zacznij ćwiczyć 3 razy w tygodniu po 40 minut. Na początek wybierz aktywności o umiarkowanej intensywności – jazdę na rowerze, basen, Nordic Walking itp. Rezultat w postaci zwiększonej sprawności seksualnej zobaczysz już po kilku dniach!

 

Zrelaksuj się

Stres i przemęczenie zabiją nawet najwyższe libido. Gdy jesteśmy zestresowani, łatwo o łóżkowe problemy, takie jak np. niepełny lub zanikający wzwód. Zaburzenia erekcji o podłożu psychogennym są dziś znacznie częstsze niż jeszcze kilkadziesiąt lat temu. Oczywiście nie zawsze można zmienić pracę. Zawsze jednak można znaleźć czas na odpoczynek i odprężające zajęcia. Umysł wprowadzony w stan relaksu będzie bardziej podatny na bodźce erotyczne. Dzięki poprawie pracy układu nerwowego lepiej zadziała mechanizm erekcji.

Wprowadź te zmiany już dziś, a widoczną poprawę odczujesz już po 14 dniach! Nie poprzestawaj jednak na jednorazowym działaniu. Jeśli zdrowy styl życia stanie się dla ciebie codziennością, poprawa sprawności seksualnej będzie trwała i pewna.

Categories: Zdrowie 0 like

Comments are closed.